نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

همه آمار‌های دربی ۱۰۳ به سود پرسپولیس| استقلال با این روند قهرمان می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۱۷۴۴۳
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
همه آمار‌های دربی ۱۰۳ به سود پرسپولیس| استقلال با این روند قهرمان می‌شود؟
همه آمارهای به جا مانده از دربی برتری پرسپولیس را به رخ می‌کشد و مشخص نیست که استقلال بتواند با همین روش دفاعی در نهایت قهرمان شود یا خیر؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آمار نکونام در لیگ این فصل با کسب ۱۲ برد و صدرنشینی مطلوب است، اما وقتی به آمار به جا مانده این تیم مقابل پرسپولیس نگاه می‌کنیم به این باور می‌رسیم که استقلال او از نظر تاکتیک ضعف‌هایی دارد که ممکن است در آینده برای این تیم مشکل ساز شود.

نگاهی به آمار به جا مانده از دربی ۱۰۳ این واقعیت را به اثبات می‌رساند که تیم نکونام در مقابل رقیب سنتی عملکرد مطلوبی از نظر تاکتیکی نداشته و فقط موفق شده در این بازی دروازه خود را بسته نگه دارد و با ارائه یک بازی بسته به سمت تساوی در این بازی پیش رفته است.

درصدمالکیت استقلال در این بازی ۳۱ درصد بود در حالی که پرسپولیس ۶۹ درصد از درصد مالیکت را در اختیار داشت.


مجموع شوت‌های دو تیم نیز ۱۲ به ۶ به سود شاگردان اوسمار است.

شوت درچارچوب هم ۳ در مقابل یک به نفع پرسپولیس ثبت شد.

تعداد پاس نیز عدد ۵۶۸ پرسپولیس در مقابل ۲۴۴ استقلال را نشان می‌دهد.

دقت پاس هم ۸۶ به ۷۴ به سود قرمز‌ها رقم خورده است.

نگاهی به این آمار گویای وضععیت تاکتیکی استقلال است و بیم آن را در میان هواداران این باشگاه به وجود آورده که در بازی‌های آتی نتوانند این روند را حفظ کرده و صدر جدول را از دست بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->